Platforma Națională pentru Achiziții Publice
Platforma Națională pentru Achiziții Publice (PNAP) a fost creată, la 19 decembrie, 2023, la inițiativa Institutului pentru Dezvoltare și Inițiative Sociale (IDIS ) „Viitorul”, în colaborare cu Parteneriat pentru Transparență (PTF)  în cadrul proiectului „Consolidarea integrității în achizițiile publice”.
PNAP este un forum național de discuție – un mecanism permanent de comunicare și dialog pentru toți actorii din sectorul achizițiilor publice – autorități responsabile de politici, control, reglementare, autorități/entități contractante, organizații neguvernamentale și operatori economici.
Misiunea PNAP este îmbunătățirea eficienței, transparenței și integrității sistemului național de achiziții publice prin abordarea problemelor din sistem, identificarea soluțiilor de ordin legal, tehnic sau procedural, precum și propunerea acestora, sub formă de recomandări, pentru a fi integrate în politicile din sector de către decidenți.
Ați monitorizat achizițiile publice?
Da, desigur
Nu, niciodată
Acum puteți monitoriza achizițiile publice cu PulsAchiziții.